sexta-feira, 10 de dezembro de 2010

Mudança de Habito - I Will Follow Him


I will follow Him
Follow Him wherever He may go,
And near Him, I always will be
For nothing can keep me away,
He is my destiny.
I will follow Him,
Ever since He touched my heart I knew,
There isn't an ocean too deep,
A mountain so high it can keep,
Keep me away, away from His love.
I love Him, I love Him, I love Him,
And where He goes,
I'll follow, I'll follow, I'll follow.
I will follow Him,
Follow Him wherever He may go,
There isn't an ocean too deep,
A mountain so high it can keep,
Keep me away,
We will follow Him,
Follow Him wherever He may go,
There isn't an ocean too deep,
A mountain so high it can keep,
Keep us away, away from His love...
I love Him (Oh yes I love Him)
I'll follow (I'm gonna follow)
True love (He'll always be my true love)
Forever (from now until forever)
I love Him, I love Him, I love Him,
And where He goes,
I'll follow, I'll follow, I'll follow,
He'll always be my true love,
My true love, my true love,
From now until forever,
Forever, forever...
There isn't an ocean too deep,
A mountain so high it can keep,
Keep us away, away from His love...


Eu o seguirei
o seguirei aonde quer que ele vá
e perto dele sempre estarei
pra nada me manter afastado
e desde que ele tocou meu coração eu soube
não há um oceano tão profundo
ou montanha tão alta que possa manter
me manter afastado
longe do amor dele, eu o amo
e onde ele for
eu seguirei, eu o seguirei
o seguirei aonde quer que ele vá
não há um oceano tão profundo
ou montanha tão alta que possa manter
me manter afstado(o seguirei)
o seguirei aonde quer que ele vá
não há um oceano tão profundo
ou montanha tão alta que possa manter
nos manter afastados
eu vou seguir (amor verdadeiro)
ele sempre será meu amor verdadeiro(pra sempre)
de agora em diante
eu o amo
eu seguirei
ele sempre será
meu amor verdadeiro
de agora
em diante
não há um oceano tão profundo
ou montanha tão alta que possa manter
nos manter afastados
afastado do amor dele


http://letras.ms/oyc

Nenhum comentário:

Postar um comentário